دانلود ( پروژه-تحقیق) اصول و اهمیت مشتری مداری
مشتری مداری چیست و چه اهمیتی دارد؟ در عصر حاضر، کیفیت یک محصول یا خدمات بر اساس انتظارات مشتری تعریف می گردد.
به عبارتی رضایت مشتری هنگامی اتفاق می افتد که مشخصات محصول انحراف حداقلی از انتظارات مشتری داشته باشند.
در این مقاله به طور کامل به روشها و اهمیت مشتری مداری پرداخته شده است. که برای دانشجویان مدیریت بازاریابی و همه فروشندگان و بازاریابان بسیار مفید است.
فهرست مطالب:
- تعریف مشتری و اهمیت مشتری
- رضایت مشتری چیست
- چگونه رضایت مشتری را جلب کنیم؟
- تاثیرات رضایت مشتری
- مدیریت انتظارات مشتری
- اندازه گیری رضایت مشتری (CSM)
- ارائه راهبردهای مشتری مدار
- سازمانهای مشتری مدار و راههای تحقق مشتری-مداری
- هشت روش کلیدی بهبود خدمات به مشتری
- بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ایران
- ….
فرمت فایل: | |
تعداد صفحات: | 46 |
حجم فایل: | 600 kb |