خانه > مدیریت > بازاریابی و فروش > اصول بازاریابی کاتلر -آرمسترانگ (جلد اول)

اصول بازاریابی کاتلر -آرمسترانگ (جلد اول)

دانلود رایگان کتاب اصول بازاریابی تالیف فلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ (جلد اول-فصل 1 تا 11)

اصول بازاریابی کاتلر

فيليپ كاتلر يكي از معتبرترين افراد در زمينه بازاريابي است. او پروفسور ممتاز مورد تأييد اس. سي. جانسون اند سان در زمينه بازاريابي بين الملل بوده و در دانشكده مديريت  كلوگ دانشگاه نورت وِست تدريس ميكند. او مدرك كارشناسي ارشد را از دانشگاه شيكاگو و مدرك دكترا را از دانشگاه ام آي تي در زمينه اقتصاد دريافت كرد. دكتر كاتلر نويسنده كتاب مديريت بازاريابي نيز ميباشد كه ويرايش سيزدهم آن در حال حاضر به چاپ رسيده است. اين كتاب، معروفترين و پر استفادهترين كتاب در دانشكده هاي مديريت است. او بيش از 20 كتاب موفق ديگر و بالغ بر 100 مقاله در نشريات معتبر به چاپ رسانده است. وي تنها كسي است كه تا به حال 3 بار موفق به دريافت جايزه آلفا كاپا ساي شده كه براي بهترين مقاله چاپ شده در ژورنال او-مارکتینگ (o-marketing) اعطا ميگردد. همچنين نام او به عنوان اولين فرد دريافت كننده دو جايزه مهم نيز ثبت شده است: جايزه سال برجسته ترين استاد بازاريابي كه توسط انجمن بازاريابان آمريكا اعطا ميشود و جايزه فيليپ كاتلر براي برتري در بازاريابي خدمات درماني كه توسط آكادمي بازاريابي خدمات درماني اعطا ميگردد. ديگر نشانهاي مهم دريافت شده شامل اين موارد است: جايزه استاد ممتاز آكادمي
دانش بازاريابي، دكتراي افتخاري از دانشگاه استكهلم، دانشگاه زوريخ، دانشگاه مديريت و اقتصادآتنس، دانشگاه دپاول، دانشكده مديريت و اقتصادكرَ كاو، گروه  اچ اي سي در پاريس، دانشگاه مديريت عمومي و دانش اقتصاد بوداپسِت، و دانشكده مديريت و اقتصاد ويِن .د ر نظرسنجي كه اخيراً توسط مجله فاينَنشيال تایمز در بين 1000 نفر از مديران ارشد شركتهاي بزرگ دنيا انجام شد،پروفسور كاتلر در جايگاه چهارم « تأثيرگذارترين نويسندگان/معلمان كسب و كار » در قرن بيست و يكم قرار گرفت.

گَري آرمسترانگ پروفسور ممتاز كريست دبِليو. بِلَك وِل در دانشكده مديريت  كنان-فلَگر در دانشگاه كاروليناي شمالي درچاپِل هيل ميباشد. او مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد بازرگاني را از دانشگاه ايالتي ويِن در ديترويت و مدرك دكتراي بازاريابي را از دانشگاه نور ث وسِترن دريافت كرد. دكتر آرمسترانگ مقالات زيادي را در مجلات معتبر مديريت به چاپ رسانده است. او به عنوان مشاور و محقق، با شركتهاي زيادي در زمينه تحقيقات بازاريابي، مديريت فروش، و استراتژي بازاريابي همكاري كرده است. اما پروفسور آرمسترانگ در درجه اول به تدريس علاقه دارد. وي، تنها پروفسوري در دانشگاه كاروليناي شمالي درچاپِل هيل است كه درجه ممتاز پروفسوري در تدريس را به صورت دائمي در اختيار دارد.

مهمترین سرفصل های کتاب اصول بازاریابی به شرح زیر است:

بخش اول، تعريف بازاريابي و فرايند بازاريابي (تعاریف کلی و اصول بازاریابی)

بخش دوم :درك بازار و مصرف كنندگان (اطلاعات مهم بازاریابی و رفتار مصرف کنندگان)

بخش سوم: طراحي استراتژي و آميخته بازاريابي مشتري مدار (هدف گیری، استراتژی های قیمتی،استراتژی محصول و خدمات و رویکردهای مهم استراتژی بازاریابی

مشخصات فایل
نوع فایلPDF (zip)
تعداد صفحات210
حجم دانلود9.3 مگابایت

 

دانلود

adds

پاسخ دهید