دانلود پژوهش آماده دانشجویی برای رشته های اقتصاد و مدیریت با عنوان بررسی کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری
سبد سرمایه گذاری مشتری چیست؟ كاربرد اين نظريه براي مصرف كنندگان يك پديده رايج ترمي باشد. براساس اين تئوري فروشندگان مي توانند اعتبار هر مشتري را برخلاف موقعيتش بر روي شبكه سرمايه گذاري چك كنند.
به علاوه ، آنها مي توانند پيچيدگي وموجودي اين مشتريان را ارزيابي كنند و آيا آنها احتمال دارد كه به اهداف فروش وبازار برسند.
بنابراين تحليل سرمايه گذاري مي تواند طرح فروش وارتباطات را افزايش وترقي بخشد. دوتا از مؤثرترين كارهاي صورت گرفته فيوكا وكمبل مي باشد.
فيوكا يك تحليل سرمايه گذاري مشتري دو مرحله اي را پيشنهاد داد. اولين مرحله دريك سطح كلي ميباشد ، جايي كه تكميل سرمايه گذاري مصرف كنندگان از شركت عرضه كننده درنظر گرفته مي شود. ….
- فرمت فایل: word قابل ویرایش
- تعداد صفحات: 25
- حجم فایل: 25 کیلوبایت